محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

محمد پارسا عشق مامان و بابا

سلام

1392/3/26 16:32
نویسنده : مامان مهسا
139 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام خوش اومدین 

من مامان نی نی کوچولویی هستم که تازه وارد هفت ماهگی شده

خیلی خوشحالم و خدا رو شکر می کنم که یه هدیه بهم بخشیده

امیدوارم بتونم از این هدیه الهی به خوبی مراقبت کنم و سالم وسلامت به دنیا بیارمش

از شما هم می خوام که برامون دعا کنید .

من می خوام تو این وب خاطرات مربوط به دوران بارداری و به دنیا اومدن پسرم رو بنویسم تا ان شا الله روزی برسه که محمد پارسا خودش این مطالب رو بخونه

 

به امید اون روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله افسانه
26 خرداد 92 22:34
ایشالا که محمدپارسای عزیزم به سلامتی به دنیا میادو هممون از وجودش لذت میبریم
خاله سمان
26 خرداد 92 22:39
سلام عزیز خاله . محمد خاله . خاله ما مامانی برای شما همه دست در دست دگر لحظه شماری می نماییم تا محفل شما را با حضورت "عزیز خاله" عطر آگین نماییم . و از ایزد منان خواهانیم به خاطر نعماتی که به ما ارزانی می فرمایند بتوانیم قدری قدردان باشیم و سپاسگزار به درگاهش. "دوستدار و ارادتمندت خاله سمان"
خاله سمان
4 تیر 92 18:57
سلام . محمد پارسا.خااله امروز که محاسبه کردیم اگه اشتباه ننماییم دوماه دیگه به امید حق شما را دیدار می نماییم عسل خاله . خاله سمان تقدیم می نماید: این روزهای را که بر می شماریم دوست می داریم که لحظات نه همچون عقربه ی ساعت گذر نمایند بلکه همچون گام های آدمی در گذرند اما دیری نمی گذرد که در میابیم که روزهای ای کاش همچون عقربه های ساعت ولی با ردپایی از خاطرات که با گام هایمان با عشق وانگیزه ای همچون امروز گذر نمایند. ارادتمند ودوستدارت خاله جون سمان[