محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

محمد پارسا عشق مامان و بابا

برای عزیزترینم

1392/5/17 12:05
نویسنده : مامان مهسا
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

سلام محمدپارسای گلم

صبح قشنگت بخیر پسر گلم . مامانی فدات بشه که اینقدر قشنگ تو دلم تکون می خوری و حرکت می کنی .

وااااااااای که چه حسی داره ....

امروز ( 1392/05/17) 38 هفته ات شد گل پسرم

 

این روزا لحظه شماری می کنم برای اومدنت و اینکه تو رو تو بغلم بگیرم و ببوسمتو و خدا رو برای هزارمین بار شکر کنم

 

عاشقتم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه پرسل
17 مرداد 92 12:16
دیگر نگران خراب و فاسد شدن مواد در یخچال نباشید دیگر نگران بو گرفتن سبزیجات و مواد پروتئینی در فریزر خود نباشید بدون اینکه دغدغه ای داشته باشید مواد غذایی بخرید داشتن مواد غذایی سالم حق شماست دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی خود نباشید مواد غذایی تازه تر از همیشه هدیه مناسب برای زندگی سالم یک وسیله کاربردی و مفید قیمت: 13800 تومان حتما خريد كن براي خريد به ادرس زير برو http://persell.marketfa.biz/prod-260.html
خواب گو
17 مرداد 92 13:50
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.